Įkvepiantys pedagogai

Švenčionių Zigmo Žemaičio gimnazijos direktorė Rima Razmienė 2016 m. lapkričio 16 d. sutelkė visą bendruomenę pasisemti žinių, ieškant atsakymų į probleminius vaikų ugdymo klausimus. Kiekvienais metais mokyklas pasiekia vaikai su skirtingais charakterio bruožais, gabumais bei turima patirtimi. Tad pedagogams iškyla būtinybė domėtis kiekvienu vaiku, siekiant jam sudaryti sąlygas visapusiškai ugdytis.

 

Bendraujat su devintokais (pirmoji gimnazijos klasė) išryškėjo kiekvienos klasės savitumas ir jų siekis būti išskirtinai skirtingose saviraiškos veiklose ir srityse. Tai yra pavyzdys visiems mums, nes pedagogų pozityvaus požiūrio dėka ir gebėjimo pastebėti kiekvieno vaiko ir visos klasės išskirtinumą vaikai suranda savo klasės bendruomenės savitumą ir save identifikuoja tos bendruomenės nariu. Pedagogai profesionalai ne tik tarpininkauja perteikdami vaikams dalykines žinias, bet taip pat sudaro sąlygas jiems ugdytis visapusiškomis asmenybėmis, rodydami savo asmeninį pavyzdį.

 

Aktyvios diskusijos apie tarpusavio bendradarbiavimą su devintokais; įtraukiantys seminarai atskirai pedagogams ir atskirai tėvams, ieškant vaikų motyvacijos mokytis visą gyvenimą, leido įžvelgti tarpusavio pagarbą.

Savalaikės žinios ir vaikų pažinimas suteikia galimybę tėvams ir pedagogams kalbėtis ta pačia, žiniomis paremta tarpusavio susikalbėjimo kalba, kas leidžia geriau vieniems kitus suprasti ir susikalbėti. Šios gimnazijos direktorė Rima Razmienė ir pavaduotoja ugdymui Daiva Jasiulionienė pačios aktyviai dalyvavo seminaruose, domėjosi kiekvienu vaiku ir jo gerove bei džiaugėsi ir didžiavosi savo tvirta pedagogų profesionalų komanda, kuri siekia kiekvieno vaiko gerovės tiek ugdymo institucijoje, tiek už jos ribų.



Všį „Vaikų ugdymas“ direktorė ir lektorė; LEU SEF Socialinio ugdymo katedros vedėja doc. dr. Sigita Burvytė.

23 Komentarai

Smagu, kad paaugliai nėra pamirštami mokyklose. Dar smagiau, kad yra tokių mokytojų, kurios stengiasi dėl savo mokinių, kaip dėl savo asmeminių vaikų. Daugelis jaunuolių šiais laikais yra pasimetę, nežino ką daryti su savo ateitimi, tad jiem reikia suaugusių žmonių šalia, kurie galėtų padėti surasti sau artimą kelią.

Puikus straipsnis, dar puikesnės veiklos. Pats praktikoje su paaugliais taikau aktyvias diskusijas apie bendravimą, jausmų atpažinimą, emocijų valdymą. Kaip praktikas galiu teigti, jog jaunimui reikia vis daugiau paprastų ir atvirų išsikalbėjimų, o ne kaip buvome, o gal vis dar esame įpratę, skaidrių, video filmų, o kartais net rašymo....

,,Savalaikės žinios ir vaikų pažinimas suteikia galimybę tėvams ir pedagogams kalbėtis ta pačia, žiniomis paremta tarpusavio susikalbėjimo kalba, kas leidžia geriau vieniems kitus suprasti ir susikalbėti''. Iš tiesų taip dažnai stebimės, kad nesuprantame vieni kitų. O juk priežastis - nenoras ar nemokėjimas išgirsti kito žmogaus. Džiugu, kad yra tokių puikių pedagogų padedančių išgirsti ir suprasti vieniems kitus. Ir tiesiog paprasčiausiai susėdus pasišnekėti...

Labai šaunus straipsnis. Smagu, kad pedagogai domisi mokinių gyvenimu ir jų poreikiais, kad vyksta tarpusavio bendravimas ir bendradarbiavimas. Džiugina, kad visa bendruomenė yra susitelkusi ir ieško atsakymų į šiomis dienomis aktualius ir svarbius klausimus.

Puikus straipsnis. Puiku, kad mokyklos pedagogai, atstovaujantys skirtingas kartas, ieško įvairių būdų, kaip bendrauti, suprasti mokinius, atstovaujančius visai kitokią, įdomią ir pakankamai sudėtingą kartą. Smagu, kad bendradarbiaujama su mokslininkais, seminaruose gautos žinios pritaikomos motyvuojant mokinius mokytis.

Visų pirma, tikrai noriu pagirti direktorę, kuri skatina tobulėti pedagogus, bei mokinius. Smagu, kad mokyklos bendruomenei rūpi mokinių savijauta.

Prisidedu prie kitų komentarų, kad tikrai puiki mokyklos iniciatyva. Ypač džiugina, kad į diskusijas įtraukiama visa mokyklos bendruomenė, nes manau, kad mokinių ugdymas ir tobulėjimas turėtų būti ne tik mokytojų reikalas, bet ir pačių mokinių bei jų tėvų. Tikiuosi, kad tai ne vienintelis tokio pobūdžio susitikimas šioje mokykloje ir tokie pašnekesiai vyksta nuolatos, įtraukia bendruomenę ir užtikrina nuolatinį darbą bei padeda jiems tobulėti nuolat. Norisi tikėti, kad geri pavyzdžiai yra užkrečiami ir šia gerąja patirtimi pasinaudos ir kitų mokyklų bendruomenės.

Labai aktuali tema ir šauni gimnazijos direktorė, kadangi subūrė visą bendruomenę bendradarbiavimui ir problemos sprendimui. Šaunu, kad problemas sprendžia ne tik gimnazijos vadovybė, bet įtraukiamas visas kolektyvas kartu su gimnazijos ugdytiniais. Puikus pavyzdys kitoms ugdymo institucijoms.

Labai smagu prisiminti savo mokyklą. Džiaugiuosi, kad Z.Žemaičio gimnazijoje visada dirbo atsakingi ir mylimi pedagogai, visada buvo skatinamas bendravimas, tarpusavio pagalba. Malonu, kad gimnazijos bendruomenė kviečiasi mokslininkus, profesorius ir semiasi naujų žinių kurios padeda tobulėti mokytojams ir gimnazistams, sėkmės.

Labai geras straipsnis. Nuostabus mokyklos pedagogai, kad taip puikiai ieško įvairių būdų, kaip bendrauti, bei suprasti mokinius. Labai puiku, kad mokyklos bendruomenei rūpi mokinių savijautą ir skatina juos tobulėti.

Džiugu, kad mokyklų vadovai kviečiasi tokius profesionalus kaip doc. dr. S. Burvytė ir kad skatina tobulėti! Smagu, kad įtraukiami ir mokiniai! Kuo daugiau tokių gerųjų pavyzdžių.

Noriu prisidėti prie šiltų komentarų ir pasidžiaugti, kad mokyklose dirba motyvuoti vadovai bei pedagogai, kurie stengiasi dėl vaikų gerovės.

Kaip gera skaityti tokį straipsnį, kuris parodo besikeičiantį požiūrį į mokymąsi ir bendravimą. Puikus rezultatas! Tėvų įtraukimas į pagalbą moksleiviams, padės pasiekti geresnių rezultatų ir artimiau pažinti savo atžalas, bei suprasti ir pedagogų pastangas. Aš manau, kad tik bendradarbiaujant ir siekiant tikslo kartu pasiekiami patys geriausi rezultatai.

Puikus straipsnis, labai džiugu skaityti, kad pedagogai kreipia dėmesį ir domisi visapusišku vaikų ugdymu. Pozityvi ir teigiama aplinka mokymosi įstaigoje, mokytojų bendradarbiavimas su jaunimu skatina mūsų visuomenės narius tobulėti. Siekti gerų darbo ir mokymosi rezultatų.

Smagu skaityti ir žinoti, kad pedagogai rūpinasi mokiniais ir sugalvoja įvairiausias diskusijas. Manau, tai puiki mokyklos iniciatyva. Džiugina, kad į diskusijas įtraukiami visi mokyklos bendruomenės nariai, tėvai kiti pedagogai. Visas daroma tam, kad būtų galima geriau vieniems kitus suprasti ir susikalbėti.

Prisimenu savo mokyklinius metus: į atmintį yra ,,įstrigę'' tie mokytojai, kurie labiausiai įspūdį padarė, sudomino savo išmintimi, paskatino siekti savo tikslų, kurie motyvavo per savo pamokas, kurie buvo kūrybiški. Mokytis sekėsi tuomet, kai mokytojas rodė pagarbą mokiniams, kai vertino mokinius. Pedagogo skleidžiamas pozityvas ir išmintis leidžia tobulėti mokiniams, atsiskleisti jų kūrybinėms galioms, patikėti savim ir drąsiai (arba bent jau drąsiau) žengti į ateitį.

Pedagogas turi turėti daug kompetencijų, jas nuolat tobulinti, kad rastų tinkamą ir lankstų priėjimą prie vaikų. Ypač svarbi tiriamoji- nuolat atnaujinti turimą informaciją apie savo ugdytinius.

Labai patiko mintis: "Savalaikės žinios ir vaikų pažinimas suteikia galimybę tėvams ir pedagogams kalbėtis ta pačia, žiniomis paremta tarpusavio susikalbėjimo kalba, kas leidžia geriau vieniems kitus suprasti ir susikalbėti''. Smagu, kad paaugliai nėra pamirštami mokyklose.

Labai puikus straipsnis. Manau, labai svarbu kalbėtis su paaugliais įvairiomis temomis. Mokykloje svarbiausi yra vaikai, todėl viskas ir turi "suktis" tik aplink juos.

Pedagogai turi skirti nemažai laiko bendravimui su paaugliais, reikia tai ir išmanyti. Džiugu, kad vyksta tokios įdomios veiklos pedagogams, kurios suteikia jiems daugiau kompetencijos.

Komentuoti

Filtered HTML

  • Web puslapių adresai ir el. pašto adresai automatiškai tampa nuorodomis.
  • Leidžiamos HTML žymės: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Web puslapių adresai ir el. pašto adresai automatiškai tampa nuorodomis.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
CAPTCHA
Klausimas, skirtas patikrinti ar esate žmogus ir išvengti automatinių komentuotojų.