- ADLER, A. 2008. Žmogaus pažinimas. Vilnius: Vaga. 252, [1] p.
- ALIŠAUSKAS, R. 2000. Švietimo kokybės matuokliai. Iš: Mokykla, Nr. 8.
- ALIŠAUSKIENĖ, S. 2005. Ankstyvoji intervencija vaikystėje. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla.
- ALLPORT, G. W. 1998. Tapsmas: svarstymai apie asmenybės psichologiją. Vilnius: Vaga. 117, [2] p.
- ARAMAVIČIŪTĖ, V. 2005. Auklėjimas ir dvasinė asmenybės branda. Vilnius: Gimtasis žodis. 278, [2] p.
- ARAMAVIČIŪTĖ, V.; MARTIŠAUSKIENĖ, E. 2004. Ryškesni paauglių ir jaunuolių socializacijos ypatumai. Iš: Pedagogika, Nr. 80, p. 14-20.
- ARMSTRONG, H. 1997. All In the Family. In: Canadian Medical Association Journal, vol. 157, p. 1693-1699.
- AHRONS, C. 2007. Family Ties after Divorce: Long-Term Implications for Children. In: Family Process, vol. 46, No. 1, p. 53-65.
- AUGIS, R.; KOČIŪNAS, R.; ABRAITIENĖ, B. 1993. Psichologijos žodynas. Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidykla. 368 p.
- BAGDONAS, A. 2009. Mokyklos baimės raiška ir jos įveikimo edukaciniai veiksniai. Iš: Pedagogika, t. 84, p. 153-159.
- BAJORIŪNAS, Z. 2004. Šeimos ugdymo mokslas ir praktika. Vilnius: KRONTA. 71, [1] p.
- BARKAUSKAITĖ LUKŠIENĖ, Ž. 2002. Socialinio pedagogo veiklos reglamentavimo gairės. Iš: Socialinis ugdymas, t. 5, p. 76-83.
- BARKAUSKAITĖ, M.; MIŠEIKYTĖ, K. 2006. Mokinių adaptacijos ypatumai krizių ugdymo(si) etapų metu. Iš: Padagogika, t. 84, p. 127-134.
- BAUMRIND, D. 1971. Development Psychology Monographs.
- BELSKY, J.; MACKINNON, C. 1994. Transition to school: Developmental trajectories and school experiences. In: Early Education and Development, vol. 5, p. 106-119.
- BELSKY, J. 1990. Parental and not Parental Child Care and Children‘s Socioemotional Development: A Decade in Review. In: Journal of Marriage & the Family, vol. 52, p. 885-899.
- BENARD, B. 1995. Fostering Resilience in Children [žiūrėta 2010-03-03].
- BERNE, E. 2008. Žaidimai, kuriuos žaidžia žmonės: žmogiškųjų santykių psichologija. Vilnius: Vaga. 204, [1] p.
- BERNS, R. 2009. Vaiko socializacija. Šeima, mokykla, visuomenė. Kaunas: Poligrafija ir informatika. 590, [1] p.
- Bendrieji socialinės pedagoginės pagalbos teikimo nuostatai [patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 15 d. įsakymu Nr. ISAK-941]. Iš: Valstybės žinios, 2004 m. birželio 29 d., nr. 100-3729.
- Bendrojo lavinimo ugdymo turinio formavimo, vertinimo, atnaujinimo ir diegimo strategija [patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. ISAK-970]. Iš: Valstybės žinios, 2007 m. birželio 6 d., Nr. 63-2440.
- BIERMAN, K.L.; STORMSHAK E. A. 2000. Perenting Practices and Child Disruptiva Behavior Problems. In: Journal of Clinical Child Psychology, vol. 29, p. 17-30.
- BISWAS-DIENER, R.; DIENER, E. 2008. Happiness: unlocking the mysteries of psychological wealth. Wiley-Blackwell.
- BITINAS, B. 2004. Hodegetika. Auklėjimo teorija ir technologija. Vilnius: Kronta. 255, [1] p.
- BITINAS, B.; RUPŠIENĖ, L.; ŽYDŽIŪNAITĖ, V. 2008. Kokybinių tyrimų metodologija. Klaipėda: S.Jokužio leidykla-spaustuvė. 303, [1] p.
- BITINAS, B. 2006. Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas. Vilnius: Kronta, p.- 391.
- BITINAS, B. Gyvenimas ugdymo verpetuose. 2010. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla. 283, [1] p.
- BLASIUS, J. 2009. Aš jau moku pats! Praktinių įgūdžių pratimai pagal Mariją Montesori. Vilnius: Gimtasis žodis. 157, [1] p.
- BROOM, L. 1992. Sociologija. Esminiai tekstai ir pavyzdžiai. Kaunas: Littera.
- BLUMER, H. 1969. Symbolic Interactionism: Perspective and Method. Berkeley: University of California Press. p. 208.
- BOKHORST, C.; WESTENBERG, M.; OOSTERLAAN, J.; HEYNE, D. 2008. The changing structure of social fears during childhood and adolescence: From 5 to 7 factors in the Fear Survey Schedule for Children-Revised. In: Journal of Anxiety Disorders, t. 22, p. 135-142.
- BOWLBY, J. 1969. Attachment and Loss. New York: Basic Books.
- BOWLBY, J. Maternal Care and Mental Health: A report prepared on behalf of the World Health Organization as a contribution to the United Nations programme for the welfare of homeless children. Geneva: World Health Organization. p. 179.
- BRASLAUSKIENĖ, R.; GRUDŽINSKYTĖ, A. 2007. Socialinė-edukacinė pagalba vaikams iš globos namų adaptuojantis pradinėje mokykloje. Iš: Tiltai, nr. 41, 17-27 p.
- BRONFENBRENNER, U. 1979. The Ecology of Human Development: Experiments by Nature and Design. Cambridge, MA: Harvard University Press.
- BROOKER, L. 2002. Starting School: Young Children Learning Cultures. Open University Press, p. 192.
- BROSTRÖM, S. 2000. Communication & continuity in the transition from kindergarten to school in Denmark. Paper presented at the 10th European Conference on Quality in Early Childhood Education. University of London.
- BRUNER, J. 1992. Acts of meaning. Cambridge: Harvard University Press. p. 208.
- BUCHANAN, T.; BURTS, D.; BIDNER, J.; WHITE, F.; CHARLESWORTH, Rosalind. 1998. Predictors of the developmentally appropriateness of the beliefs and practices of first, second, and third grade teachers. In: Early Childhood Research Quarterly. vol. 13, no. 3, p. 459-483.
- BURVYTĖ, SIGITA; Ralys, Kęstutis; Rita, Ilgūnienė. Ugdymo šiuolaikinėje šeimoje konceptas. Mokslo studija. – Lietuvos edukologijos universitetas: Edukologija, 2012, p. 274. ISBN 978-9955-20-736-8.
- BURVYTĖ, SIGITA; PALUJANSKIENĖ, ALDONA. The Possibilities of Children and Younger Teenagers‘ Social Competence Development in Family and at School. Journal of US – China Public Administration. Vol. 9, No. 5 (2012). (Serial Number 79). ISSN 1548-6591 (Print) ISSN 1935-9691 (Online), p. 578-586.
- BURVYTĖ, SIGITA; RALYS, KĘSTUTIS. Personal adaptation and spiritual potential in childhood today in the Lithuania. Sociology study. Vol. 2, no. 3 (2012). ISSN 2159-5526 p. [1-11].
- BURVYTĖ, SIGITA. Socialinio pedagogo pagalba šeimai koreguojant nesavarankiškų
pirmaklasių adaptaciją mokykloje. Socialinis ugdymas. Nr.17 (28), 2011, p. 28-42. - BURVYTĖ, SIGITA; RALYS, KĘSTUTIS. Pirmaklasių ankstyvoji gyvenimo patirtis kaip adaptacijos mokykloje emocinis veiksnys/Early life experience of first-formers as an emotional factor in getting adapted to school environment. Socialinis ugdymas : mokslo darbai. Vaikų ir suaugusiųjų socializacija: tyrimai ir patirtis. 2011, Nr. 16 (27). ISSN 1392-9569 p. 32-44, 100-114.
- BURVYTĖ, SIGITA. Realisation of personal adaptation potential in childhood. European integration and Baltic sea region: diversity and perspectives [international conference : 26-27 September 2011, Riga, Latvia]. Vol. 1. 2011. ISBN 9789984453989 P. 605-619.
- BURVYTĖ, SIGITA. Pirmosios klasės mokinių adaptacijos mokykloje pedagoginis koregavimas :[rankraštis]: daktaro disertacija: socialiniai mokslai, edukologija (07S) / Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2011. 301 p.
- BURVYTĖ, SIGITA. Experiences in childhood – a factor of resistance to social crisis. Crisis and its management possibilities : conference programme and abstracts : 4th-5th March 2011, Riga, Latvia. ISBN 9789984853345 P. 32-33.
- BURVYTĖ, SIGITA. 2006. Išsiskiriantys pirmokų charakterio bruožai – adaptacinių sunkumų mokykloje priežastis. Iš: Socialis ugdymas. Vilnius: VPU Socialinės pedagogikos katedra, p. 93-109.
- BURVYTĖ, SIGITA. 2006. Tendencies of social life in the Lithuanian society. Social education. Global and European tendencies in social and educational policy. Vol. 10 (2005). ISSN 1392-9569 p. 177-191.
- BURVYTĖ, SIGITA. 2004. Adaptacija ir jos raiška pradinėje mokykloje. Iš: Pedagogika, t. 73, p. 83-88.
- BURVYTĖ, SIGITA. 2003. Pirmos klasės mokinių adaptaciniai sunkumai mokykloje ir socialinio pedagogo sąveikos pozicija. Iš: Socialinių mokslų ugdymo turinio kaita mokymo įstaigose, respublikinės socialinių mokslų mokslinės - praktinės konferencijos pranešimų medžiaga. Kaunas: Technologija. p. 56-59.
- BUTKIENĖ, O. G.; KEPALAITĖ, A. 1996. Mokymasis ir asmenybės brendimas. Vilnius: Margi raštai. 298 p.
- CAMPBELL, R. 2000. Vaikai pavojuje: kaip padėti vaikui nugalėti pyktį. Kaunas: Sidabrinis trimitas. 168 p.
- CAMPBELL, F. A.; RAMEY, C. T. 1994. Effects of early intervention on intellectual end academic achievement: A follow-up study of children from low-income families. In: Special issue: Children and poverty. Child Development, vol. 65 p. 684-698.
- CAPUANO, F.; BIGRAS, M.; NORMANDEAU, S; LETENTE, M. J.; PARENT, S. 2001. L‘impact de la frequentation prescolaire sur la preparation scolaire des enfants a risque de manifester des problemes de comportement et d‘apprentissage a l‘ecole. In: Revue des Sciences de l‘Education, vol. 27, p. 195-228.
- CATTELL, R. B. 1973. Personality and Mood by Questionnaire. San Francisco: Jossey-Bass San Francisco. p. 532
- CHAMBELLAIN, P.; PATTERSON G. R. 1995. Discipline andChild Compliance in Parenting. In: Handbook of Parentices. Ed by Bornstein M. H., vol. 4, p. 205-227.
- CHISTIAN, R. E.; FRICK, P. J.; WOOTTON, J. M. 1999. Age trends in the Association between parenting Practices and Conduct Problems. In: Behavior Modification, vol. 23, p. 106-129.
- CICCHETTI, D. 2006. Development and psychopathology. In: Developmental Psychopathology, vol. 1, p. 1–23.
- COOLEY, C. 1989. Social Organization. New York: Scribner.
- CONGER, J. J.; KAGAN, J.; MUSSEN, P. H. 1969. Child development and Personality. New York: Harper & Row Publishers.
- CRESWELL, J. 1997. Qualitative inquiry and research design: Choosing among five traditions. Thousand Oaks, CA: Sage. p. 424.
- CZISCH, F. 2009. Vaikai gali daugiau: kitokia pradinė mokykla. Vilnius: Kronta. p.375,[1].
- ČERNIUS, V. 2006. Žmogaus vystymosi kelias: nuo vaikystės iki brandos. Kaunas: Aušra. 319, [1] p.
- DACQUINO, G. 2003. Baimė mylėti: kaip įveikti emocines nesėkmes ir kaip jų išvengti. Vilnius: Katalikų pasaulis. 285, [2] p.
- DAILIDIENĖ, N.; JUŠKELIENĖ, V. 2000. Fizinio aktyvumo įtaka vaikų sveikatai sveikos gyvensenos darželiuose. Vilnius: Baltijos kopija. 40 p.
- DALIN, P.; HANS-GÜNTER, R.; BAB, K. 1999. Mokyklos kultūros kaita. Vilnius: Tyto alba. 262 p.
- DAVIES, N. 2008. Europa: istorija. Vilnius: Vaga. 1365, [2] p.
- DEATER-DECKARD, K. 2000. Parenting and Child Behaviorral Adjustment in Rarly Childhood. In: Child development, vol. 71, p. 468-485.
- DEMETRIOU, A.; SHAYER, M.; EFKLIDES, A. 1992. Neo-Piagetian theories of cognitive development. London and New York: Routledge. p. 308.
- DENZIN, N. 1989. The Research Act. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall. p. 384.
- DIRGYTĖ, E. 2010. Lietuva per metus prarado Šilutės dydžio miestą [interaktyvus] [žiūrėta 2010-03-03].
- DORSCH, F.; HÄCKER, H., STAPF, K. 2009. Psychologisches Wörterbuch. Berlin: Verlag Hans Huber. p. 1188.
- DOVYDAITIENĖ, M. 2008. Skyrybas išgyvenę vaikai: psichologinės pagalbos ir paramos galimybės: metodinė priemonė. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. 63, [1] p.
- DOZIER, M.; CHASE STOVALL, K. C.; ALBUS, K. E. 1999. Attachment and psychopathology in adulthood. In: J. Cassidy & P. Shaver (Eds), Handbook of Attachment. London: The Guilford Press, p. 497-519.
- DRYFOOS, J. 1991. Adolescents at risk: Prevence and prevention. New York: Oxford University Press, 288 p.
- DUMAS, J.; BLECHMAN, E.; PRINZ, R. 1994. Aggressive children and effective communication. In: Aggressive Behavior, vol. 20, p. 347-358.
- DUMAS, J.; PRINZ, R.; SMITH, E. P.; LAUGHLIN, J. 1999. The Early Alliance prevention trial: An integrated set of intervention to promote competece and reduce risk for conduct disorder, substance abuse, and school failure. In: Clinical Child and Kamily Psychology Review, vol 2, p. 37-53.
- DUNDULIENĖ, P. 1999. Senieji lietuvių šeimos papročiai. Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidybos institutas. 283, [1] p.
- DURKHEIM, E. 1998. De la division du travail social. Paris: Presses universitaires de France. XLIV, 416 p.
- DURLAK, J. 1997. Successful prevention programs for children and adolescents. New York: Plenum Press, 238 p.
- FABIAN, H.; DUNLOP, A. W. 2002. Transitions in the Early Years: Debating Continuity and Progression for Children in Early Education. London: Routledge. p. 192.
- FONAGY, P; TWEMLOW, S. W.; VERNBERG, E. M.; NELSON, J. M.; DILL, E. J.; LITTLE, T. D. 2009. A cluster randomized controlled trial of a child-focused psychiatric consultation and a school systems-focused intervention to reduce aggression. In: Journal of Child Psychology and Psychiatry, no. 50, p. 607-616.
- EPSTEIN, L. 1985. Talking and listening. A guide to the helping interview [interaktyvus] [žiūrėta 2010-03-05].
- ERNST, K. 2001. Mokykimės kitaip: atviro mokymosi idėjos: patarimai mokiniams, tėvams ir mokytojams. Kaunas: Šviesa. 123, [12] p.
- ERIKSON, E. H. 2004. Vaikystė ir visuomenė. Vilnius: Katalikų pasaulio leidiniai. 523,[2]p.
- ENTWISLE, D.; ALEXANDER, K. 1993. Entry into schools: The beginning school transitional and educational stratification in the United State. In: Annual Review of Sociology, vol. 19, p. 401-423.
- FARMER, A.; BIERMAN, K. 2002. Predictors and consequences of aggressive-withdrawn problem protiles in early grade school. In: Journal of Clinical Child and Adolescent Psychology, Vol. 31, p. 299-311.
- FHANER, S. 2005. Psichoanalizės žodynas. Vilnius: Aidai. 303, [1] p.
- FLEISHMAN, J. 1984. Personality Characteristics and coping patterns. In: Journal of Health and Social Behavior, vol. 25, p. 229-244.
- FONAGY, P.; TARGET, M.; STEELE, M.; STEELE, H. 1997. The development of violence and crime as it relates to security of attachment. In: New York: Guilford Press, p. 150-175.
- FORTUNE-WOOD, J. 2002. Transitions without school. London: Routledge Falmer.
- FRANKL, V. E. 2006. A Life Worth Living. By Anna Redsand. p. 109.
- FRANKL, V. E. 2010. Žmogus prasmės akivaizdoje. Vilnius: Katalikų pasaulio leidiniai.
- FRENCH, Ch.; COLLMAN, A. 1995. Cognitive psychology. New York: Longman.
- FTHENAKIS, W. 1998. Family transitions and quality in early childhood education. Munich: State Institute of Early Childhood Research.
- GAIGALIENĖ, M. 2001. Rengimo šeimai teoriniai ir praktiniai aspektai. Vilnius: Vilniaus Pedagoginio universiteto leidykla. 50, [1] p.
- GIEDRAITYTĖ, M.; BIELIAUSKAITĖ, R. 2006. Psichologinis atsparumas vaikystėje: sampratos problematika. Iš: Psichologija, t. 34. p. 7-19.
- GIEDRIENĖ, R.; GRUDZINSKAS, J.; NAVAITIS, G. 1999. Vaikų psichologinis konsultavimas. Vilnius: Presvika. 184, [3] p.
- GINOTT, H. 1999. Tarp tėvų ir vaiko: nauji senų problemų sprendimai. Vilnius: VIA RECTA. 158, [2] p.
- GIPPENREITER, J. 2008. Bendrauti su vaiku. Kaip? Klaipėda: Nandanas. 246, [2] p
- GLASSER, W.; MOWRER, O. H. 1975. Reality therapy: a new approach to psychiatry. New York: Harper & Row. XXIII, 166, [1] p.
- GLIOKLER, M. 2003. Tarpusavio santykių galia: kaip ugdytis ir įveikti konfliktus. Vilnius: Lietuvos Valdorfo pedagogikos centro leidybos grupė. 227, [1] p.
- GLEBUVIENĖ, V.; GRIGAITĖ, B.; MONKEVIČNIENĖ, O. 2002. Mokslinė ataskaita: „Lietuvos vaikų brandumo mokyklai tyrimo mokslinė ataskaita“, [interaktyvus] [žiūrėta 2010-03-03].
- GOFFMAN, E. 2000. Savęs pateikimas kasdieniniame gyvenime. Vilnius: Vaga. 286, [1] p.
- GOLEMAN, D. 2009. Emotional Intelligence [interaktyvus] [žiūrėta 2009-11-12].
- GORDON, T. 2000. Parents efficacies. France: Marabout.
- GORDON, T. 2009. Kaip tapti gerais tėvais: vaikų atsakomybės ugdymo programa. Vilnius: Presvika. 280 p.
- GRABAUSKIENĖ, A. 2001. Mokytojas – svarbiausiais naujų pedagoginių idėjų ir mokyklos jungiamoji grandis. Iš mokslinės konferencijos „Šiuolaikinės pedagoginės idėjos ir jų kelias į mokyklą“.
- GRABAUSKIENĖ, A. 1999. Pradinių klasių mokytojo vaidmuo ugdant XXI amžiaus žmogų. Iš „Pradinė mokykla nepriklausomoje Lietuvoje“ /sud. A.Tamulaitienė. Vilnius: VPU 1 – kla, p.43 - 47.
- GRABAUSKIENĖ, A. 1999. Pradinių klasių mokytojas kaip auklėtojas. Iš „Pradinė mokykla nepriklausomoje Lietuvoje“ /sud. A.Tamulaitienė. Vilnius: VPU 1eidykla.
- GREENBERG, M. 1999. Attachment and psychopathology in childhood. New York, London: The Guilford Press.
- GRICIŪTĖ, A. 6 - 12 metų vaikų kognityvinių procesų ir motyvacinių orientacijų ryšio ypatumai // Daktaro disertacija, Vytauto Didžiojo universitetas.
- GRIGAITĖ, B. 1998. Vaikų brandumo mokyklai klausimai. Iš: Lietuvos psichologija amžių sandūroje. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, p. 96-104.
- GRIGAS, R. 1995. Tautos likimas: (sociologinė apybraiža). Vilnius: Rosma. 450 p.
- GRINIENĖ, E. 1984. Vaiko adaptacija mokykloje. Kaunas: Šviesa. 143 p.
- GUČAS, A. 1999. Vaikų sambranda mokykliniam darbui. Iš: Psichologai apie žmogaus raidą, p. 203-212.
- GUDŽINSKIENĖ, V.; PALAMAITĖ, A. 2010. Žaidimas kaip pirmaklasių adaptacijos gerinimo priemonė. Iš: Pedagogika, Nr. 97, p. 78-84.
- FABER, A.; MAZLISH, E. 1999. Kaip kalbėti, kad vaikai galėtų suprasti namie ir mokykloje. Kaunas: Gardenija. 278, [1] p.
- HAGEMANN, Ch.; BÖRNER, I. 2004. Vaikų rengimas mokyklai pagal M. Montessori. Kaunas: Šviesa. 95, [1] p.
- HARDOY, I.; SCHONE, P. 2008. Subsidizing „Stayers“? Effects of a Norwegian Child Care Reform on Marital Stability. In: Journal of Marriage & Family, vol. 70, p. 571-584.
- HARTMANN, H. Essays on Ego psychology. Selected Problems in Psychoanalytic Theory. New York: International Universities Press, Inc., 1964. p. 492.
- HELBRIUGĖ, T.; VIMPFENAS, H. 1998. Pirmosios 365 dienos: kūdikio vystymasis. Vilnius: Avicena. 208 p.
- HEIKKINEN, Ch. 1986. Toward a More Personalized Psychology of Stress. In: The Counseling Psychologist, no. 14 (4), 557-561.
- HEWLETT, S. A.; WEST, C. 1999. The war against parents. Boston: Houghton Mifflin. p. 302
- HORNEY, K. 2004. Neurotiška mūsų laikų asmenybė. Vilnius: Apostrofa. 287, [1] p.
- HORTON, P.; LESLIE, G. 1988. Sociology of Social Problems. Prentice Hall.
- HOCHSCHILD, A. R. 2001. The time bind When Work Becomes Home and Home Becomes Work. Owl Books.
- HOUTMAN, I. 1990. Personality Coping Resources and Sex Differences. In: Personality and Individual Differences, vol. 11, p. 53-63.
- HURRELMANN, K.; UNVERZAGT, G. 2001. Kaip išugdyti stiprius vaikus. Vilnius: Alma littera. 168 p.
- HURRELMANN, K. 1994. International Handbook of Adolescence. Westport: Greenwood Publishers.
- HUNTER, W. 2000. Risk factors for severe child discipline practices in Rural India. Journal of Pediatric Psychology, vol. 25, p. 435-447.
- INDRAŠIENĖ, V. 2004. Socialinio ugdymo technologijos: mokomoji knyga. Vilnius: Baltos lankos. 127, [1] p.
- INTONS-PETERSON, M. J. 1992. Brief Inroduction to the special Issue on Memory and Cognition applied. In: Memory & Cognition, p. 323-324.
- IZARD, C.; HAYNES, M.; CHISHOLM, G.; BAAK, K. Emotional determinants of infant-mother attachment. In: Child Development, vol. 62, p. 906–917.
- JABLON, J.; DOMBRO, A. L.; DICHTELMILLER, M. 1999. The power of observation. Washington, DC: Teaching Strategies.
- JACCARD, R. Freud. Paris: Presses Universitaires de France. 127 p.
- JACOBS, D.; JACOBS, R. G. 2001. Tvardykitės: kaip tėvai turi bendrauti su vaikais. Kaunas: Šviesa. 136, [2] p.
- JAMES, A.; JENKS, Ch.; PROUT, A. Theorizing Childhood. 256 p.
- JAMES, J.; FRIEDMAN, R. su dr. MATTHEWS, L. L. 2009. Kai sielvartauja vaikai: suaugusiems, kad jie išmoktų padėti vaikams lengviau išgyventi artimųjų mirtį, tėvų skyrybas, augintinio netektį, persikraustymą ir kitas permainas. Tyto alba. 311, [1] p.
- FRIEL, J.; FRIEL, L. 2000. Septynios didžiausios tėvų klaidos. Vilnius: Tyto alba. 128, [1]p.
- JOHNSON, L. 2001. Socialinio darbo praktika: bendrasis požiūris. Vilnius: VU Specialiosios psichologijos laboratorija. 372 p.
- JOVAIŠA, L. 1993. Pedagogikos terminai. Kaunas: Šviesa. 264 p.
- JOVAIŠA, L. 1975. Psichologinė diagnostika. Kaunas: Šviesa. 199 p.
- JUCEVIČIENĖ, P.; TAUTKEVIČIENĖ, G. 2003. Universiteto bibliotekos mokymosi aplinkos samprata. Iš: Ugdymo proceso linkmės. p. 101-105.
- JUODAITYTĖ, A. 2002. Socializacija ir ugdymas vaikystėje. Vilnius: Petro ofsetas. 298, [2] p.
- JUODRAITIS, A. 2004. Asmenybės adaptacija: kintamųjų sąveika: mokomoji knyga. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla. 165, [1] p.
- JUOZELIŪNIENĖ, I. 2003. Janas Trostas ir šeimos sociologija: naujos tyrimo galimybės. Vilnius: Garnelis. 158, [1] p.
- KAGAN, V. E. 1984. Psihogennye formy shkol'noj dezadaptacii. V: Voprosi psihologii. p. 89-95.
- KAGAN, Sh.; NEUMAN, M. 1998. Lessons from three decades of transition research. In: The Elementary School Journal, t. 98 (4). p. 365-380.
- KARDELIS, K. Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai. Kaunas: Technologija, 1997.
- KARPENKO, L. A. 1990. Kratkii psikhologicheskii slovar. Moskva, Politizdat. 430 p.
- KEINYS, S. (vyr. red.). 2000. Dabartinis lietuvių kalbos žodynas. Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidybos institutas. 967, [1] p.
- KELLY, J.; EMERY, R. 2003. Children’s Adjustment Following Divorce: Risk and Resilience Perspectives. In: Family Relations, vol. 52, no. 4, p. 352-362.
- KERN, R. 1996. Life – style, Personality and Stress Coping. Individual Psychology.
- KESSLER, R. 1999. Initiation-Saying Good-Bye to Childhood. In: Educational Leadership, vol. 57, no. 4. p. 30-33.
- KĘPIŃSKI, A. 2002. Psychopatologia nerwic. Kraków: Wydawnictwo Literackie. p. 342.
- Kinder heute – Herausfurderung für die Schule: Dokumentation des Bundesgrundschulkongresses 1989 in Frankfurt / M. – Frankfurt am Main: Arbeitskreis Grundschule e. v., 1995.
- KORALEK, D.; DODGE, D. T.; COLKER, L. 2002. The What, Why, and How of High-Quality Early Childhood Education: A Guide for On-Site Supervision. p. 172.
- KOSCIULEK, J.; MCCUBBIN, M.; MCCUBBIN, H. 1993. A Theoretical Framework for Family Adaptation to Head Injury [interaktyvus] [žiūrėta 2009-12-12].
- KROHNE, H. W. 1990. Personality as a Mediator Between Objective Events and their subjective Representation. In: Psychological Inquiry, No. 1 (1), p. 26-29.
- KŰBLER, Ch. 2001. Rapport national de la Suisse: Le développement de lۥéducation / formation au cours de la dernière décennie du XXe siècle. Conférence international de lۥéducation: Genève, 2001. [interaktyvus] [žiūrėta 2010-12-12].
- KVIESKIENĖ, G. 2002. Socialinė pedagogika socialinių mokslų sistemoje. Iš: Socialinis ugdymas V. Socialinio pedagogo ABC. Vilnius: VPU Socialinės pedagogikos katedra. 139, [1] p.
- KVIESKIENĖ, G. 2002. Socialinio pedagogo kompetencija. Iš: Socialinis ugdymas V. Socialinio pedagogo ABC. Vilnius: VPU Socialinės pedagogikos katedra. 139, [1] p.
- KVIESKIENĖ, G. 2005. Pozityvioji socializacija: monografija. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. 184, [1] p.
- LADD, G.; PRICE, J. 1987. Predicting Children’s Social and School Adjustment Following the Transition from Preschool to Kindergarten. In: Child Development, No. 58, p. 1168-1189.
- LETARTE, M. J.; NORMANDEAU, S.; PARENT, S. 2008. Role médiateur de la compétence de l'enfant à l'entrée à l'école dans la relation entre les caractéristiques familiales et son adaptation scolaire. In: Canadian Juornal of Education, Vol. 31, No. 3, p. 511-536.
- LAUŽIKAS, J. 1999. Mokymosi psichologija; Vaiko valios vystymosi bruožai. Iš: Psichologai apie žmogaus raidą: XX a. Lietuvos ir užsienio psichologijos: ontologija. Kaunas. p. 154-163, 169-182.
- LAUŽIKAS, J. 1993. Pedagoginiai raštai. Kaunas: Šviesa. 567, [1] p.
- LAZARUS, R.; FOLKMAN, S. 1984. Stress, Appraisal and Coping. 456 p.
- LECOMPTE, M. D. 1999. Designing and conducting ethnographic research. Walnut Creek, CA: AltaMira. p. 240.
- LEIBOLD, G. Sveikatos žinynas kiekvienai šeimai. Vilnius: Lektūra. 574, [1] p.
- LELIŪGIENĖ, I. 1997. Žmogus ir socialinė aplinka. Kaunas: Technologija. 301, [1] p.
- LELIŪGIENĖ, I. 2002. Socialinė pedagogika. Kaunas: Technologija. 423, [2] p.
- LEON, K. 2003. Risk and Protective Factors in Young Children’s Adjustment to Parental Divorce: A review of the research [interaktyvus] [žiūrėta 2010-03-25].
- Lietuvos šeima. Iš: Mokslinės – praktinės konferencijos „Lietuvos šeima: Tradicijos ir ateitis“, įvykusios Vilniuje, 1994 m. spalio 25-26 d., medžiaga. Vilnius: Lietuvos filosofijos ir sociologijos institutas, 1995. 275 p.
- LYUBOMIRSKY, S. 2007. The how of happiness: A Scientific Approach to Getting the Life You Want. Penguin Press HC. 384 p.
- LOVE, J.; LOGUE, M. E.; TRUDEAU, J. V.; THAYER, K. 1992. Transition to Kindergarten in American Schools. Final Report of the National Transition Study. Washington. 258 p.
- LUKŠIENĖ, M. 1993. Atsinaujinimo (kaitos) nuostata ir poreikis. Iš: Lietuvos švietimo reformos gairės. Vilnius: Valstybinis leidybos centras, p. 102-113.
- MARCINKEVIČIENĖ, D. 1999. Vedusiųjų visuomenė: santuoka ir skyrybos Lietuvoje XIX amžiuje –XX amžiaus pradžioje. Vilnius: Vaga. 221, [3] p.
- MASLAUSKAITĖ, A. 2002. Šeimyniniai tarpasmeniniai santykiai visuomenės pokyčiuose: jaunų šeimų biografinis tyrimas: daktaro disertacijos santrauka: socialiniai mokslai, sociologija (05 S). Vilnius: Vilniaus univesiteto leidykla. 30, [1] p.
- MASILIONIENĖ, E. 2005. Nepilnųjų šeimų pradinių klasių berniukų mokyklinės adaptacijos ypatumai: magistro darbas. Vilnius: Vilniaus pedagoginis universitetas.
- MAY, R. 2010. Meilė ir valia. Vilnius: Vaga.
- MATULIENĖ, G. 1997. Šeimos psichologija: vadovėlis. Kaunas: Technologija. 149 p
- MARGETTS, K. 2002. Transition to school – Complexity and diversity. In: European Early Childhood Education Research Journal, vol. 10, p. 103 – 114.
- MAROZAITĖ, J.; KOČIŪNAS, R. 1998. Psichologinė nuolankumo analizė. Iš: Psichologija. nr. 18, p. 65-82.
- MATHENY, K.; AYCOCK, D. W. 1986. Stress Coping: A Qualitative and quantitive Synthesis with Implications for Treatment. In: The Counseling Psychologist. t. 14 (4), p. 499-549.
- MCCLOSKEY, L. A.; FIGUEREDO, A. J.; KOSS, M. 1995. The Effects of Systemic Family Violence on Children's Mental Health. In: Child Development, Vol. 66, p. 1239–1261.
- MCWAYNE, Ch. M. 2004. Preschool competency in context: An investigation of the unique contribution of child competencies. In: Developmental psychology, vol. 40 (4), p. 633-645.
- MEADOWS, S. 1994. The child as thinker. The Development and Acquisition fo Cognition in childhood. London and New York: Routledge. 488 p.
- MEILI, A. E. 1995. Lescikon der Psychologie. Wien: Herden Freiburg im Breisgon.
- MERFELDAITĖ, O. 2007. Socialinės pedagoginės pagalbos komandos veiklos modelis bendrojo lavinimo mokykloje: daktaro disertacija. Vilnius: Vilniaus pedagoginis universitetas. 215 p.
- MIŠKINIS, K. 2003. Šeima žmogaus gyvenime: knyga kiekvienam, norinčiam šeimoje siekti darnos ir išvengti nesklandumų, užauginti gerus vaikus ir būti laimingam. Kaunas: Aušra. 548, [1] p.
- MYERS, D. G. 2000. Psichologija. Kaunas: Poligrafija ir informatika. 730, [71] p.
- MODRY-MANDELL, K.; GAMBLE, W.; TAYLOR, Angela. 2007. Family Emotional Climate and Sibling Relationship Quality: Influences on Behavioral Problems and Adaptation in Preschool-Aged Children. In: Journal of Child & Family Studies, no. 16, p. 59-71.
- MONKEVIČIENĖ, O.; GLEBUVIENĖ, V. S.; STANKEVIČIENĖ, K.; JONILIENĖ M. 2010. Sociokultūriniai vaiko mokymosi kontekstai modernioje žinių visuomenėje. Iš mokslinės konferencijos „Laiko iššūkiai Lietuvos švietimui“.
- MONKEVIČIENĖ, O. 2004. Pedagogų kompetencija ugdyti vaikų gebėjimą įveikti kasdieninius sunkumus. Iš: Pedagogika, p. 127-132.
- MONKEVIČIENĖ, O. 2003. Vaikas, turintis emocinių ir elgesio problemų. Iš: Mano vaikai: priešmokyklinis vaiko ugdymas. Kaunas: Šviesa, p. 122-134. 215, [1] p.
- MÖNKS, F.; YPENBURG, I. 2003. Mūsų vaikas nepaprastai gabus: tėvams ir mokytojams. Kaunas: Šviesa. 77, [3] p.
- MURRAY, F. 1972. Acquisition of Conservation through Social Interaction. Developmental Psychology, Vol. 6, Issue 1, p. 1-6.
- NAVAITIS, G. 1997. Psichologinė parama vaikui. Vilnius: Tyto alba. 181, [2] p.
- NEIFACHAS, S. 2004. Optimalaus priešmokyklinio ugdymo konceptualizavimosi kontekstai. Vilnius: Ciklonas. 125, [1] p.
- NEKRASOVA, Z.; NEKRASOVA, N. 2008. Liaukitės vaikus auklėti – padėkite jiems augti: tėvams, mokytojams, psichologams, gydytojams: naujieji vaikai jau atėjo. Kaunas: Mijalba. 333, [1] p.
- OELSNER, W.; LEHMKUHL, G. Schulangst. Ein Ratgeber fur Eltern und Lehrer. Zürich: Walter Verlag, p. 159.
- PALIOKIENĖ, G. 1999. Socialiniai pedagogai ugdymo institucijoje. Iš: Socialinis ugdymas 3. Vilnius: VPU Socialinės pedag: socialiniai mokslai, edukologija (07S) / Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2011. 301 p. ogikos katedra. p. 15-19.
- PALUJANSKIENĖ, A. 1999. Vaikų psichologinės problemos. Iš: Acta Paedagogica Vilnensia, t. 6, p. 39-43.
- PALUJANSKIENĖ, A.; UZDILA, J. V. Agresija ir konfliktai mokykloje. Iš: Pedagogika. VPU, t. 73, p. 124-127.
- PALUJANSKIENĖ, A. 2006. Vaikų adaptacija mokykloje. Iš: Socialis ugdymas 1, nr. 12, p. 84-93.
- PALUJANSKIENĖ, A. 2003. Savęs vertinimo ir savijautos sąsajos ugdymo procese. Iš: Ugdymas Kūno kultūra Sportas, t. 4, p. 41-47.
- PARSON, T. 1965. Social structure and personality. London: Free Press. 376 p.
- PAULAUSKAS, R. 1988. Delinkventiškos asmenybės formavimosi priežastys ir jos perauklėjimo problemos: (metodinė medžiaga). Vilnius: Pedagogikos mokslinio tyrimo institutas. 135, [1] p.
- Pedagoginės ir psichologinės pagalbos teikimo modelis [patvirtinta Švietimo ir mokslo ministro 2003 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-897]. Iš: Valstybės žinios, 2003 m. liepos 25 d., Nr. 74-3451.
- PELLEGRINI, A. D. Relationships, individual differences and children's use of literate language. In: British Journal of Educational Psychology, No. 67, p. 139-152.
- PERKINS, D. 1991. Smart Schools. Free Press. 262 p.
- PETERS, S. 1999. Continuity and discontinuity: Issues for parents and teachers seeking to enhance children’s transition to school. University of Warwick.
- PETERSON, W.; GIST, N. 1951. Rumor and Public Opinion. In: American Journal of Sociology, No. 57, p. 159–167.
- PETRAUSKIENĖ, I. 2000. Pradinių klasių mokinių charakterio akcentuacijų pedagoginis koregavimas: daktaro disertacija. Vilnius: Vilniaus pedagoginis universitetas. 220 p.
- PIAGET, J. Komentarai. 1999. Iš: Psichologai apie žmogaus raidą. Kaunas: Šviesa, p. 490-506
- PIAGET, J. 1954. Intelligence and affectivity. Palo Alto, CA: Annual Reviews.
- PETERMANN, F.; NIEBANK, K.; SCHEITHAUER, H. 2003. Entwicklungs – wissenschaft – entwicklungspsychologie, genetik, neuropsychologie. Bremen: Springer, p. 625.
- PIKŪNAS, J.; PALUJANSKIENĖ, A. 2000. Asmenybės vystymasis: kelias į savęs atradimą. Kaunas: Pasaulio lietuvių kultūros, mokslo ir švietimo centras. 246, [2] p.
- PIKŪNAS, J.; PALUJANSKIENĖ, A. 2005. Stresas: atpažinimas ir įveikimas. Kaunas: Pasaulio lietuvių centras. 188, [1] p.
- PIKŪNAS, J. 1994. Asmenybės vystymasis: kelias į savęs atradimą. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas. 232 p.
- POCEVIČIUS, J. 1998. Modaliniai kasdieninio emocinio gyvenimo parametrai. Iš: Psichologija. t. 18, p. 36-46.
- PODERIENĖ, G. Mokymo aplinkos įtaka mokinių adaptacijai penktoje klasėje [Rankraštis]: daktaro disertacija. Klaipėda, 2005. 171 p.
- PODERIENĖ, G.; JANONYTĖ, N. 2006. Mokytojo įtaka mokinių adaptacijos procesui. Iš: Pedagogika, t. 82, p. 73-79.
- Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosios programos [patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. Įsakymu Nr. ISAK-2433]. Iš: Valstybės žinios, 2008 m. rugpjūčio 30 d., Nr. 99-3848.
- Psichologijos žodynas. 1993. Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidykla. 368 p.
- Psichologinės pagalbos mokiniui teikimo tvarkos aprašas [patvirtinta Švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-837]. Iš: Valstybės žinios 2004, Nr. 92-3384.
- RADZEVIČIENĖ, L. 1997. Ankstyvojo ikimokyklinio amžiaus vaikų emocijų ir elgesio sutrikimai bei jų korekcija. Šiauliai: Šiaulių pedagoginis institutas. 48 p.
- REBER, E.; REBER, A.; ALLEN, R. 2004. <ем>The Penguin Dictionary of Psychology. 864 p.
- REID, L. 2009. Vaikų nerimas: kaip įveikti jį be vaistų ir terapijos. Vilnius: Baltos lankos. 119, [1] p.
- REYNOLDS, A.; MAVROGENES, N.; BEZRUCZKO, N., HAGEMANN, M. 1996. Cognitive and family-support mediators of preschool effectiveness: A confirmatory analysis. In: Child Development, Vol. 67, p. 1119-1140.
- REUNAMO, J. 2007. Adaptation and agency in early childhood education. In: European Early Childhood Education Research Journal, Vol. 15, p. 365-377.
- RICE, M.; KANG, D. H.; WEAVER, M.; HOWELL, C. C. 2008. Relationship of anger, stress, and coping with school connectedness in fourth-grade children [interaktyvus] [žiūrėta 2010-03-25].
- RIEMANN, Fritz. 2004. Pagrindinės baimės formos. Vilnius: Alma littera. 286, [2] p.
- RIGON, E. 2010. Nenustygstantis, nenuorama, hiperaktyvus. Vilnius: Baltų lankų leidyba. 182 p.
- RIMM-KAUFMAN, S.; PIANTA, R. 2000. An ecological perspective on the trasition to kindergarten: A theoretical framework to guide empirical research. In: Journal of Applied Developmental Psychology, Vol. 21. p. 491-511.
- RITZER, G.; GOODMAN, D. 2003. Sociological theory. New York. 784 p.
- ROGERS, C.; FREIBERG, J. 1994. Freedom to learn. New York: MacMillan. 352 p.
- ROTTERIS, J. 1999. Socialinio išmokimo modelis. Iš: Psichologai apie žmogaus raidą: iš XX a. Lietuvos ir užsienio psichologijos: ontologija. Kaunas, p. 393-404.
- RUPŠIENĖ, L. 2001. Šeimotyros įvadas: studijų knyga. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla. 193, [1] p.
- RUPŠIENĖ, L.; KUČINSKIENĖ, R. 2006. Mokinių adaptacija naujojoje mokykloje. Iš: Acta Pedagogica Vilnensia, Nr. 17, p. 86-102.
- RUTTER, M. 1974. La séparation parent-enfant: Les effets psychologiques sur les enfants. In: La Psychiatrie de L’Enfant, No. 17 (2), p. 479-514.
- RUTTER, M. 2000. Psychosocial influences: Critiques, findings, and research needs. In: Development and Psychopathology, No. 12, p. 375-405.
- RUZGIENĖ, A; PETRUŽIENĖ, S. 2005. Vaikas ir aplinka. Klaipėda: KU leidykla, p. 294.
- SANTROCH, J. W. Psychology. 1986. The science of mind and behaviour. London – New York: Brown.
- SCHWANDT, T. 1997. Qualitative Inquiry. Thousand Oaks, CA: Sage.
- SCHWANITZ, D. 2001. Ką turi žinoti kiekvienas išsilavinęs žmogus. Vilnius: Tyto alba. 547 [1] p.
- SCHUTZ, P.; PEKRUN, R. 2007. Introduction to emotion and education. In: Emotion in Education, p. 1-8.
- 251. SEIFFGE-KRENKE, I. 1994. Gesundheitspsychologie des Jugendalters. Göttingen: Hogrefe. 250 p.
- SELTZER, J. 1991. Relationships between fathers and children who live apart: The father’s role after separation. In: Journal of Marriage and the Family, t. 53, p. 79–101.
- SHNEIDMAN, Edvin. 2002. Savižudžio sąmonė. Vilnius: VIA RECTA. 151, [1] p.
- SINCLAIR, D.; MURRAY, L. 1998. Effects of postnatal depression on children‘s adjustment to school. Teacher's reports. In: The British Journal Of Psychiatry: The Journal Of Mental Science, Vol. 172, p. 58-63.
- SKOVGAARD, A. M.; HOUMANN, T.; CHRISTIANSEN, E.; LANDORPH, S.; JØRGENSEN, T.; OLSEN, E. M.; HEERING, K.; KAAS-NIELSEN, S.; SAMBERG, V.; LICHTENBERG, A. 2007. The Prevalence of Mental Health Problems in Children 1½ Years of Age – the Copenhagen Child Cohort 2000. In: Journal of Child Psychology and Psychiatry, Vol. 48, No. 1, p. 62–70.
- Socialinio pedagogo pareiginė instrukcija [patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2001 m. gruodžio 14 d. įsakymu Nr. 1667] [žiūrėta 2010-02-05].
- Socialinio pedagogo kvalifikaciniai reikalavimai [patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2001 m. gruodžio 14 d. įsakymu Nr. 1667] [žiūrėta 2010-02-05].
- SOLOMON, J., GEORGE, C. 1999. The measurement of attachment security in infancy and childhood. In: Handbook of Attachment, p. 287–316.
- Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos aprašas [patvirtinta Švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-838]. Iš: Valstybės žinios, 2004, Nr. 92-3385.
- SROUFE, A.; CARLSON, E.; LEVY, A.; EGELAND, B. 1999. Implications of attachment theory for developmental psychopathology. In: Development and Psychopathology, Vol. 11, p. 1–13.
- STANKEVIČIENĖ, L. 2002. Ar vaikas brandus mokyklai?: testai. Marijampolė: Piko valanda. 35, [1] p.
- STANKŪNIENĖ, V.; JONKARYTĖ, A.; MIKULIONIENĖ, S.; MITRIKAS, A.; MASLAUSKAITĖ, A. 2003. Šeimos revoliucija? Iššūkiai šeimos politikai. Vilnius: Socialinių tyrimų institutas. 387, [1] p.
- STEPHEN, C.; BROWN, S. 2002. Cultures of Practice in the Early Years: What are we doing with the children? Paper presented at the 4th Warwick International Early Years Conference.
- STRITTMATTER, Martha. 2002. Learning leadership in social movements. In: Continuing and Community Education.
- STUART-HAMILTON, J. 1996. Cognitive Psychology. London and Bristol: Jessica Kingsley Publishers.
- SZAPOCZNIK, J.; HERVIS, O.; SCHWARTZ, S. 2009. Brief Strategic Family Therapy for Adolescent Drug Abuse. Therapy Manuals for Drug Abuse: Manual 5. In: University of Miami Press. p. 269-278.
- THERIAULT, C. 2009. Vaikų konfliktai: kaip ugdyti savarankiškumą. Vilnius: Baltos lankos. 159, [1] p.
- TIDIKIS, R. 2003. Socialinių mokslų tyrimų metodologija: vadovėlis. Vilnius: Lietuvos teisės universiteto Leidybos centras. 626, [1] p.
- TYSON, P.; TYSON, R. 1990. Psychoanalytic theories of development: An Integration. New Haven, London: Yale University Press. 414 p.
- QVORTRUP, J.; BARDY, M.; SGRITTA, G.; WINTERBERGER, H. 1994. Childhood Matters, Social Theory, Practice and Politics. Aldershot: Avebury. 412 p.
- UZDILA, J. V. 1999. Adaptacijos principas pedagogikoje. Iš: Socialinė-psichologinė adaptacija ir švietimo sistema. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto leidykla.
- UZDILA, J. V. 1993. Dorinis asmenybės ugdymas šeimoje. Vilnius: Academia. 192, [2] p.
- UZDILA, J. V. 2003. Sunkūs ir viltingi metai. Vilnius: Lietuvos mokslas. 257 p.
- UZDILA, J. V. 2001. Lietuvių šeimotyra: kritinė familistinė XXa. panorama. Vilnius: Lietuvos mokslas, 35, 201. 280 p.
- VABALAS-GUDAITIS, J. 1983. Psichologijos ir pedagogikos straipsniai. Vilnius: Mokslas, p. 96.
- Vaiko gerovę reprezentuojantis tyrimas. 2007 [interaktyvus] [žiūrėta 2010-02-05].
- Vaikų nuo gimimo iki privalomojo mokymo pradžios gyvenimo ir ugdymo sąlygų gerinimo modelio aprašas. Iš: Valstybės žinios, 2009 m. lapkričio 21 d., Nr.: 138-6073.
- VAITKEVIČIUS, J. 1999. Šeima, kaip socialinio tyrimo ojektas. Iš: Socialinis ugdymas. Vilnius: VPU Socialinės pedagogikos katedra, Nr. 1, p. 81-88.
- VALICKAS, G. 1991. Asmenybės savęs vertinimas: mokymo priemonė. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. 91 p.
- VALICKAS, G. 1990. Asmenybės tyrimas pokalbio metodu: metodiniai nurodymai. Vilnius: Vilniaus universitetas. 22 p.
- VERGNAUD, G. 2000. Lev Vygotski. Pédagogue et penseur de notre temps. Paris: Hachette Education.
- VITARO, F.; CARON, J. 2003. La prévention face à la comorbidité des problèmes d'adaptation et à la présence de déterminants multiples. In: Les problèmes externalisés, p. 577-586.
- VYDŪNAS, V. S. 1991. Raštai. II. Vilnius: Mintis.
- WATSON, J. B. 2004. Psichologija Biheivioristo požiūriu. Vilnius: VU Specialiosios psichologijos labaratorija. 381, [1] p.
- WATSON, P. 2002. The Role and integration of learning outcomes into the educational process. In: Active Learning in Higher Education, Vol. 3, No. 3, p. 205-219.
- WENAR, C.; KERIG, P. Developmental psychopathology: from infancy through adolescence. Boston: McGraw-Hill. 557 p.
- WERNER, E.; SMITH, R. 1988. Vulnerable but Invincible: A Longitudinal Study of Resilient Children and Youth. New York: Adams, Bannister and Cox. 229 p.
- WERNIGER, A. 1994. Handwörterbuch psychologie. In: Psychological verlags Union, p. 352-356.
- WILHELM, K.; DEWHURST-SAVELLIS, J.; PARKER, G. 2000. Teacher stress? An analysis of why teachers leave why they stay. In: Teachers and Teaching, vol. 6, p. 291-304.
- WILSON, A. 1995. Outcome Based Education – Questions Demanding Answers [interaktyvus] [žiūrėta 2010-15-15].
- WINKELMANN, R. 2006. Parental separation and well-being of youths: Evidence from Germany. In: The Journal of Socio-Economics, No. 35, p. 197–208.
- WINNICOTT, D. W. 2000. Vaikas, šeima ir išorinis pasaulis. Vilnius: VIA RECTA. 226, [2] p.
- WINTERHOFF, M. 2011. Kodėl mūsų vaikai virsta tironais, arba prarasta vaikystė. Vilnius: Tyto alba.
- ŽADEIKAITĖ, L. 2010. Bendrojo ugdymo turinio kūrimas švietimo reformos sąlygomis. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla.
- ŽYDŽIŪNAITĖ, V. 2008. Tyrimo dizainas: struktūra ir strategijos: mokomoji knyga. Kaunas: Technologija. 103, [1] p.
- ŽUKAUSKIENĖ, R. 1998. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų agresyvaus elgesio ypatumai: daktaro disertacija [rankraštis]. Vilnius. 140 p.
- ŽUKAUSKIENĖ, R. 2002. Raidos psichologija. Vilnius: Margi raštai. 364, [1] p.
- АТВАТЕР, И.; ДАФФИ, К. 2003. Психология для жизни. Москва: Юнити униту.
- БОЖОВИЧ, Л. И. 1968. Личность и ее формирование в детском возрастею. Москва: Просвещение.
- ВОЖОВИЧ, Л. И. 1972. Проблема развития мотивационной сферы ребенка. Изучение мотивации поведения детей и подростков. Москва: Педагогика.
- BURVYTĖ, S. 2003. Cоциализация и адаптация детей на основе культуры. Этнопсихологические и социокультурные процессы в современном обществе: материалы Международной научной конференции. Балашов: Изд-во "Николаев".404с.
- ВЫГОТСКИЙ, Л. С. 2005. Психология развития человека. Москва: Изд-во Смысл; Эксмо. 1136 с.
- ДИКСОН, У. 2004. Двадцать великих открытий в детской психологии. Санкт-Петербург.
- ДРУЖИНИНА, В. Н. 1999. Современная психология: справочное руководство. Москва: ИНФРА-М.
- ЭЙДЕМИЛЛЕР, Э. Г., ЮСТИЦКИС, В. В. 2002. Психология и психотерапия семъи. Санкт-Петербург: Питер, p. 352.
- ФРЕЙД, А. 2003. Детский психоанализ. Питер.
- ФРЕЙД, А. 1999. Теория и практика детского психоанализа. Москва: Эксмо.
- ИЗАРД, К. Е. 1999. Психология эмоции. Санкт Петербург: Питер.
- ИЗАРД, К.Е. 1980. Эмоции человека. Москва: Издательство Московского Университета.
- КОЧУБЕЙ, Б. И.; НОВИКОВА, Е. В. 1998. Эмоциональная устойчивость школьника. Москва: Знание.
- КРАЙГ, К. 2000. Психология развития. Санкт Петербург: Питер.
- ЛУСКАНОВА, Н. Г. КОРОБЕЙНИКОВ И. А. и др. (авторский коллектив). 1995. Диагностика школъной дезадаптации. Москва: Социальное здоровье России, 126 p.
- ЛУСКАНОВА, Н. Г. 1993. Методы исследования детей с трудностями в обучении. Москва.
- МЕРЛИНГ, В. С. 1986. Очерк интегрального исследования индивидуальности. Москва: Педагогика.
- ШНЕЙДЕР, Л. Б. 2006. Семейная психология: Учебноепособие для вузовю. Екатеринбург: Деловая книга.
- ШЕПТЕНКО, П. А.; ВОРОНИНА, Г. А. 2001. Методика и технология работы социалного педагога. Москва: Academia.
- МАСЛОУ, А. 1999. Новые рубежы человечиской природы. Москва: Cмысл.
- ПЕРРЕ-КЛЕРМОН, А. Н. 1991. Роль социальнюх взаимодействий в развитии интелекта детей. Москва: Педагогика.
- РЕАН, А. А.; БОРДОВСКАЯ, Н. В.; РОЗУМ, С. И. 2000. Психология и педагогика. Санкт Петербург: Питер.
- РЕЙКОВСКИЙ, Я. 1979. Эксперименталъная психология эмоций. Москва׃ Прогресс.
- РОДЖЕРС, К. 1994. Взгляд на психотерапию. Становление человека. Москва׃ Прогресс.
- СИТАРОВ, В. А.; МАРАЛОВ, В. Г. 2000. Педагогика и психология в образователном процессе. Москва: Academia.
- СЛАВИНА, Л. С. 1958. Индивидуалиьный подход к неустойчевым и недисциплинированным ученикам. Москва.
- СПИВАКОВСКАЯ, А. 2009. Патология родительской любви [interaktyvus] [žiūrėta 2010-01-05].
- ТАКЖЕ, Д. 1991. Влияние взоимодействия и коммуникации между сверстниками на их когнитивное развитие. В: Вопросю психологии, 1, c. 33-43.
- ТЕТЕРСКИЙ, С. 2002. Введение в социальную работу: учебное пособие для высшей школы. Москва : Академический проект. 493, [2] c. ISBN 5-8291-0162-9.
- ХЕКХАУЗЕН, И. 1986. Мотивация и деятельность, Т. 1, 2. Москва: Педагогика.
- ЧУПРИКОВА, Н. И. 1990. Принцип диференциаций когнитивных структур в умственном развитии, обучение и интелект. В: Вопросы психологи. 5, c. 31-39.
Mokslinės literatūros sąrašas vaikų ugdymo klausimais
Paskelbė admin -